ATTESTER

Det er muligt at få udstedt følgende attester: fødsels- og dåbsattest, vielsesattest, velsignelsesattest og personattest. Det forudsættes dog, at man er fødselsregistreret i Danmark, registreret på baggrund af international fremmedadoption eller viet i en kirke. Derudover vil registreringer så som dåb i folkekirken eller navneændring gøre det muligt at få en attest.

Yderligere oplysninger angående forudsætningerne for at kunne få udstedt en attest findes beskrevet på personregistrering.dk eller ved henvendelse til kirkekontoret.

Attestbestilling sker enten på borger.dk med NemID eller ved personlig henvendelse på kirkekontoret medbringende billedlegitimation.

Nathanaels Sogn:

Mail : nathanaels.sogn@km.dk

Hvis du ønsker at kontakte os sikkert, f.eks. hvis du ønsker at medsende et CPR nummer anbefaler vi, at du benytter SIKKERPOST ved brug af Nem-ID.